mandag 27. september 2010

Ny uke

For å være helt ærlig så må jeg si at jeg ikke har så mye spennende å fortelle. Her går dagene sin vanlige gang. Slik som hjemme hos deg. Jeg hadde en fin tur på lørdag (se bildene fra tidligere). På søndag hadde jeg en veldig "fryse søndag". Jeg som kommer fra Norge hadde en hel dag der jeg bare frøs. Jeg satt i senga med ulsokker, flisbukse, to ullgensere osv. Til slutt som varmen helt inn.. heheh :)

I dag begynnte "Freshers week" på skolen. Det vil si at alle de nye studentene kommer. Så det er mye "Party Party". Jeg skal kanksje være med på noe på torsdag. Det er veldig rart å bare være her i 2 uker uten å lese eller gjøre skole (slik som alle studentene i Norge har begynt med) Ellers i dag har jeg vært litt i byen og på Uni. Jeg kjenner at jeg føler meg veldig hjemme her. Det vil si at jeg går hvor jeg vil og har et hjem å komme hjem til. Jeg må si det er veldig morsomt å bo med to barn i huset. De sier veldig mye morro, spes Thomas på 3 år. I morgen skal jeg på en liten tur igjen (morro). Ses!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar