tirsdag 21. september 2010

England, Southampton

Nå er jeg på eventyr igjen. Det er godt å vite at Gud har kontroll, og at han har en plan med mitt liv. Hvis du ikke vet det så er jeg altså i Southampton. Jeg er en Erasmus student 1 semester. På en måte lever jeg i en drøm, og på en anne side møter jeg fryktene mine. Det å skulle være lenge borte er en ting, men jeg er også i et annet land. I dette landet snakker de Engelsk, og jeg er her for å studere, og alt er på engelsk. Dette er jo kanskje en selvfølge, men jeg har dysleksi så derfor blir alt mye skumlere. Men har på Universitetet (Uni) har de et eget kontor som gi hjelp til sånne som meg..wow.. det er veldig bra. Så dette må jeg og vil jeg klare! her er et kart:

university.gif

jeg skal gå på : Social sciences (nr 58)

Her er et bilde som viser hvor fint og grønt det er der:

alaw.jpg


Det at jeg reiste hit til en helt fremmed famile, er jo ganske så sprøtt, men det følels ikke sånn. Gud har gitt meg en fantastisk familie her i England. Følere at jeg har kjent dem lenge ;)

Noe jeg må komentere er vannet. Det smaker IKKE som Faris.. fy! Det smaker klor ++.. Så jeg tror jeg må kjøpe en del vann. Så nå vet du om noe som ikke er positivt i Southampton.

jaja.. Jeg blir veldig fort trøtt på kveldene her.. Jeg gjør jo det hjemme også, men her blir jeg helt utslitt. Jeg tror det er fordi jeg hele tiden må konsentrere meg når jeg snakker.. hehe..
Mere siden.. natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar