onsdag 22. september 2010

Hope, Trust, Fear... (and iPad)

Jeg må starte dette innlegget med å skryte av meg selv. Det er jo helt vanlig det... hehe.. Jeg startet dagen med en FANTASTISK joggetur. Rett ved her jeg bor er det en stor park, med den elv. I dag når jeg var ute var sola påvei gjennom disen. For dere som kjenner meg vet at jeg digger alle disse gamle engelske filmene.. og i dag følte jeg liksom at jeg var i en slik film. Hvis du ser de for deg gå rundt på tur (kanskje med en kjekkas) og snakker inne i skogen. Eller den siste senen i "Pride and Prejudice" Før de kysser.. samma det egentlig.. haha.. Hver fall det var en fin tur.

Ellers dro jeg alene inn til byen. Jeg hadde ikke nok cash for trur- retur (selvfølgelig) så litt kaos. Men jeg kjøpte en iPad. Hurra!

hvis du lurer på hvorfor Jeg har valgt overskriften min så kan jeg si deg det. Jeg har vært med på Helen og Sam's Housgrup. De går igjennom en bok om Peter som går på vannet, og i dag var temaet "fokuser på Jesus". Vi snakket masse om disse tre ordene, og satt dem opp mot hverandre. Veldig spennende! Jeg er så takknemlig for å kunne være med på denne gruppa. Tenk at vi har et HÅP, men vi STOLERPÅ (trust) at han gir oss det vi trenger. Og hvodan hjlper dette oss når vi er redde å mister fokus?

Jaja.. nå skal jeg endelig få legge meg nedpå og sove. Gleder meg til det hver dag. Ikke fordi jeg ikke har det bra, men fordi jeg blir veldig trøtt av og snakke og tenke/ oversette osv.

Natta da!
PS. Hvis du syns at det er mange skriveleifer her, så stemmer d nok, men jeg gidder ikke å fikse det. Jeg er trøtt i trynet og i synet! hahha!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar