mandag 4. oktober 2010

Gaven

I dag da jeg kom ut fra dursjen så jeg en pakke ved døra min. WOW.. hva er dette? tenkte jeg. Det var Jonathan som hadde sendt meg en pakke, med en bildebok av oss to. Jeg ble veldig glad! Det er veldig stort at jeg har noen som er glad i meg der ute i verden...

I det siste har jeg også tenkt på den gaven Gud har gitt meg. Den er ikke så overraskende som gaven jeg fikk i dag, men den er enda større. Jeg har fortalt om gaven fra Jonathan og da må jeg også fortelle om gave fra Gud. Guds nåde og frelse er så stor og ubegripelig. Felleskapet blandt oss kristne er også en gave. Menigheten som jeg er en del av her i England, består av "husgrupper". Dette er et veldig bra konsept. For det å være en kristen er å leve med Gud hele tiden, og dele dette livet med andre. Det er en gave fra Gud å kunne være en del av Hans familie. Tenk at jeg har Gud som min far. Jeg må innrømme at jeg tror jeg har et veldig stort forbedringspotensiale her. For alle som er frelste er i Guds familie, og alle mennesker er skapt av Gud.
.....................

Jaja.. nå har jeg begynnt på skolen, altså har jeg begynnt med ordentlig undervisning. Temaet i dag var "menneskelig utvikling". Dette er veldig spennende. Men til min store forundring så var det ingen som snakket til meg, eller sa hei. Dette er fremtidens sosial arbeidere.. huff da! Dette var en oppdatering fra livet mitt.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar