lørdag 16. oktober 2010

Why should I be ashamed?

Why should I be ashamed?
Jeg kjenner at ofte så vet jeg veldig godt hva jeg mener og tenker,
men i noen situasjoner så blir jeg så svak og nesten skamfull. Hvorfor?
I det siste har jeg tenk masse på dette med alkohol. Det er Noe som
jeg har valg og velger at ikke skal være en del av mitt liv, altså
jeg er totalt avholden. Når jeg er her I England så har jeg kjent at jeg finner
på så mange undskyldninger for hvorfor jeg ikke vil være med på turer osv.
Dette er jo fordi jeg vet at det blir et stort PARTY på kvelden, vi snakker
mye alkohol.

Jeg har bestemt meg. Jeg skal si I fra hva jeg syns, altså hvilket valg jeg har tatt
for livet mitt. Jeg skal ikke skamme meg, jeg har ingen ting å skamme meg over.
Jeg tror det er det at jeg er redd for at folk ikke være med meg hvis jeg er åpen
om det, men jeg har jo JESUS!

Jeg tror vi alle er redd for hva andre tenker om oss, men vi har jo Jesus. Han er
vår beste venn, så det kan vell være det samme hva folk tenker. Det vil si at jeg
vil ikke legge meg opp I hva andre gjør, men jeg vil stå for mitt valg og være stolt
av det. Det kan du også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar